Shell Spirax S6 AXME 75W-140 jest to syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi.
Poprzednia nazwa: Shell Spirax ASX 75W-140
Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5, MT-1;
Scania STO 2:0A.
Źródło: www.shell.pl
Shell Spirax S6 AXME 75W-140 jest to syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi.
Poprzednia nazwa: Shell Spirax ASX 75W-140
Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5, MT-1;
Scania STO 2:0A.
Źródło: www.shell.pl
670,00 zł / szt. netto
+ koszty wysyłki
(824,10 zł / szt. brutto)
Potwierdź dostępność
Dostępność: Potwierdź dostępność
20 L
iGL-5
iSAE 75W-140
iSyntetyczny
iShell
iShell Spirax S3 ALS 85W-90 jest to olej do wysokoobciążonych przekładni w tym hipoidalnych gdzie wymagany jest wydłużony czas użytkowania olej ma pracować z urządzeniem limited slip.Specyfikacje i dopuszczeniaAPI GL-5 Limited SlipZF TE-ML:... (zobacz więcej)
Shell Spirax S2 A 80W-90 jest to wielosezonowy olej przekładniowy o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach. Poprzednia nazwa: Shell Spirax A 80W-90 Specyfikacje i... (zobacz więcej)
Shell Spirax S2 A 85W-140 jest to wielosezonowy olej przekładniowy o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach. Poprzednia nazwa: Shell Spirax A 85W-140 Specyfikacje i... (zobacz więcej)
Shell Spirax S3 T 15W-40 jest to wielofunkcyjny, uniwersalny (STOU) olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny najwyższej klasy, dedykowany do wykorzystania w silnikach Diesla bez lub z turbodoładowaniem, w silnikach benzynowych, przekładniach,... (zobacz więcej)
Shell Spirax S2 A 85W-140 jest to wielosezonowy olej przekładniowy o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach. Poprzednia nazwa: Shell Spirax A 85W-140 Specyfikacje i... (zobacz więcej)
Shell Spirax S3 T 15W-40 jest to wielofunkcyjny, uniwersalny (STOU) olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny najwyższej klasy, dedykowany do wykorzystania w silnikach Diesla bez lub z turbodoładowaniem, w silnikach benzynowych, przekładniach,... (zobacz więcej)