Mobil Polyrex EM – profesjonalny smar do łożysk silników elektrycznych
Mobil Polyrex™ EM to specjalistyczny smar plastyczny klasy NLGI 2, zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających aplikacjach, w których kluczowa jest niezawodność i długowieczność łożysk. Produkt ten wyróżnia się wyjątkową odpornością na utlenianie, doskonałą stabilnością mechaniczną i minimalną separacją oleju – cechy niezbędne w pracy silników elektrycznych.
To doskonały wybór dla firm przemysłowych, zakładów produkcyjnych, serwisów HVAC oraz producentów maszyn, którzy oczekują maksymalnej ochrony komponentów i minimalizacji kosztów konserwacji.
Cechy wyróżniające Mobil Polyrex EM
Mobil Polyrex EM zapewnia przewagę technologiczną tam, gdzie inne smary zawodzą. Jego zaawansowana formuła oparta na unikalnym zagęszczaczu polimocznikowym oferuje:
Długotrwałą ochronę łożysk – niezawodność w cyklach pracy non-stop i przy podwyższonej temperaturze.
Bardzo niski poziom hałasu – niezakłócona praca urządzeń w aplikacjach precyzyjnych i akustycznie wymagających.
Znakomitą odporność na wodę i korozję – bezpieczeństwo pracy w środowiskach o dużej wilgotności lub narażeniu na kondensację.
Minimalną separację oleju – ogranicza zanieczyszczenie otoczenia i zapewnia stałą strukturę smarującą.
Wysoką stabilność termiczną – sprawdza się w temperaturach roboczych do 260 °C.
Zastosowanie Mobil Polyrex EM
Jako wysokiej jakości smar do łożysk silników elektrycznych, Mobil Polyrex EM znajduje zastosowanie w wielu sektorach przemysłu:
Silniki elektryczne w liniach produkcyjnych, napędach maszyn i urządzeniach automatyki
Wentylatory, dmuchawy i systemy HVAC
Pompy wysokotemperaturowe i łożyska pracujące pod zmiennym obciążeniem
Aplikacje wymagające długiej żywotności i minimalnego serwisowania
Środowiska, gdzie potrzebna jest odporność na wypłukiwanie wodą i korozję
Parametry techniczne
Mobil Polyrex EM – dane techniczne | |
---|---|
Klasa konsystencji (NLGI) | 2 |
Zagęszczacz | Polimocznik |
Kolor | Niebieski |
Temperatura kroplenia | 260 °C |
Penetracja po 60 cyklach | 285 × 0,1 mm |
Separacja oleju (24h, 25 °C) | 0,5 % |
Test 4-kulowy – średnica skazy | 0,41 mm |
Korozja na miedzi | 1A |
SKF Emcor (10% woda syntetyczna) | 0,1 |
Lepkość w 40 °C | 115 mm²/s |
Lepkość w 100 °C | 12,2 mm²/s |
Wskaźnik lepkości | 95 |
Trwałość w 177 °C | > 750 h |
Wymywanie wodą | 1,9 % |
Źródło: www.mobil.pl