Shell Spirax S6 AXME 75W-140 jest to syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi.
Poprzednia nazwa: Shell Spirax ASX 75W-140
Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5, MT-1;
Scania STO 2:0A.
Źródło: www.shell.pl
Shell Spirax S6 AXME 75W-140 jest to syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi.
Poprzednia nazwa: Shell Spirax ASX 75W-140
Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5, MT-1;
Scania STO 2:0A.
Źródło: www.shell.pl
7430,00 zł / szt. netto
+ koszty wysyłki
(9138,90 zł / szt. brutto)
Potwierdź dostępność
Dostępność: Potwierdź dostępność
200 – 209 L
iGL-5
iSAE 75W-140
iSyntetyczny
iShell
iShell Spirax S3 ALS 85W-90 – olej do przekładni hipoidalnych i mechanizmów różnicowych typu LS Shell Spirax S3 ALS 85W-90 to wysokiej klasy mineralny olej przekładniowy, zaprojektowany specjalnie do stosowania w mostach napędowych i... (zobacz więcej)
Shell Spirax S2 ALS 90 – olej przekładniowy GL-5 LS do mostów z ograniczonym poślizgiem Shell Spirax S2 ALS 90 (poprzednia nazwa Spirax 90 LS)to wysokiej jakości olej przekładniowy, który został opracowany z myślą o układach... (zobacz więcej)
Shell Spirax S3 TLV jest niskiej lepkości (5W-30) olejem typu UTTO “universal tractor transmission oil” o specjalnie zmodyfikowanym współczynniku tarcia zaprojektowany do użycia w układach przekładniowych i hydraulicznych, przeznaczony do... (zobacz więcej)
Shell Spirax S3 AD 80W-90 jest olejem przekładniowym o właściwościach przeciwzużyciowych, odpornym na utlenianie i zapewniającym ochronę antykorozyjną. Jest odpowiedni do tosowania w ciężkich warunkach takich jak średnio i wysokoobrotowe... (zobacz więcej)
Shell Spirax S3 AS 80W-140 jest to olej do wysokoobciążonych przekładni w tym hipoidalnych gdzie wymagany jest wydłużony czas eksploatacji. Poprzednia nazwa: Shell Spirax ST 80W-140 Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5, MT-1 Scania STO 1:0 RVI:... (zobacz więcej)
Shell Spirax S2 ALS 85W-140 to specjalny olej przekładniowy o szerokim zastosowaniu w wielu układach różnicowych z limitowanym poślizgiem (LS) wykorzystywany w pojazdach pracujących w trudnych warunkach. Specyfikacje i dopuszczenia API GL-5.... (zobacz więcej)